شاه سیاه

روزنوشت های شاه سیاه شطرنج

نمیدونم دلم از زندگی چی میخواد

نمیدونم دلم از زندگی چی میخواد


کنار یه دفتر با پر از خط های سیاه نشستم

نمیدونم دلم از زندگی چی میخواد

نمیدونم خودم از زندگی چی میخوام

موندم .. تو خودم . تو لحظه . تو زمان . تو گذشته

یهو یه پیرزن با یه بغل هیزم از کنارم رد میشه

هیچی از زندگی نداره .. حتی سایه هم نداره ..

پیرزن از زندگی چی میخواد ؟

یه بغل پر از هیزم برای گرم نگه داشتن کلبه اش ؟

شاید ...

شاید هم تموم زندگیش همون یه بغل هیزمه که هر شب اونو به آتیش میکشه

و با ذره ذره خاکستر شدنش اونم مثل من به زندگی فکر میکنه

پیرزن از کنارم رد میشه .. خیلی ساکته .. اون همیشه کم حرفه

درست مثل من .. مثل من تو دنیای واقعی . تو دنیای آدم ها ..

شاید هم پیرزن مثل من همیشه تو خودش حرف میزنه .. تو دنیای خودش ، تو زندگی خودش

زندگی پیرزن چیه ؟؟ اگه یه شب هیزم پیدا نکنه که آتیشش بزنه چی ؟

پیرزن از کنارم رد میشه .. و بعد دیگه نیست .. دیگه نمیبینمش

میترسم

از پیرزن

از دنیاش

از ساکت بودنش

از یه بغل هیزمش

میترسم .. اگه شب بیاد و کل زندگیمو با هیزم هاش به آتیش بکشه چی ؟

از نبودنی که یهو به بودن تبدیل میشه و ساکته میترسم

ساکته .. میترسم .. از سکوت میترسم

از خودم میترسم

از سکوتم میترسم

از دیوارهایی که دارن راه میرن میترسم

اگه یه روز از پیشم برن چی میشه ؟ سقف خونه میاد پایین ؟

یا شایدم سقف خونه پرواز کرد .. اونوقت اگه بارون اومد چی میشه ؟

چندمین شبیه پلک هام ، چشمامو بغل نکردن ؟؟ چندمین شبیه که توی خونم دارو نیست ؟

نمیدونم .. از کی تا حالا اینقدر ندونستم ؟؟

جلو آینه وامیستم اما چیزی نمیبینم .. من حتی سایه هم ندارم

دارم تبدیل میشم به پیرزن هیزم بغل !

ساکتم و هیچی از زندگی ندارم

دلم میخواد یه اینجا گرم باشه

دلم میخواد

یه روز بزنم بیرون و تموم شهر رو بگردم

بگردم دنبال شعرپاره هام

دنبال خط خطی هام

همه رو جمع کنم

یه بغل کاغذ تیره

بیارم و

دنیامو به آتیش بکشم

و با آتیشش یک شب گرم باشم

اره

من از زندگی

یه شب گرم میخوام...


امضا.شاه سیاه

۲
۱۰ آذر ۲۲:۵۲ ناشناس
درباره من پر کنید لطفا 

اگه حوصله ای بود چشم

شاید نباید از زندگی چیزی رو بخوایم
شاید فقط باید از زندگی خودشو بخوایم
خود خود زندگی رو 

شاید خودش چیز زیاد خواستنی نیست !

نا امیدی، افسردگی🤔

:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
هر چه تبر زدی مرا ، زخم نشد ، جوانه شد ...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان